vi3vi4

Alla inlägg den 3 januari 2018

Av Sara E - 3 januari 2018 23:38

Var idag hos en ny läkare på Vc så den förra jag var hos klantade till det med min sjukskrivning, fick ingen hemskickad som jag skulle. Och självklart var ju den läkaren på semester nu. Men nu i efterhand känns det skönt att ha fått träffa en ny läkare för hon var så mkt bättre, mer förstående och ett bra bemötande!! Fick min sjukskrivning och hon var noga med att säga att hon alltid fanns som stöd om jag behövde! Tack!! Ibland är vetskapen om just detta bara nog liksom.

Berättade om den här nya smärtan jag har fått i ländryggen och neråt rumpan. Det är visst foglossning och inte så mkt att göra åt. Varför inte lite mera krämpor än dom som finns liksom ?????.
Ska införskaffa ett gravidbälte som stöd och så tänkte jag kolla med min sjukgymnast om hon vet om det finna vattengympa för gravida här i Kalmar och om hon tror det hjälper med att börja simma lite. Ska ju försöka röra på mig mera nu så om simma underlättar så kommer jag höra det gör älskar ju vatten!

Annars idag är en dålig dag då jag sov som mest 3-4 timmar inatt och då utspritt. Så trötthet och väldigt ont i kroppen!
Imorgon tänkte jag försöka trotsa min värk och städa lite hemma och lite så.

Tog en ny magbild ikväll på min svullna mage eller ja sen lilla bebiskulan!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards