vi3vi4

Direktlänk till inlägg 14 november 2017

Är orolig

Av Sara E - 14 november 2017 20:53

Idag... Vet inte varför eller jo det vet jag nog. Har en dag där jag är så sjukt trött och och den där bottenlösa känslan finns. Då blir jag mer mottaglig för ångest och dumma tankar.

Har väldigt ont i magen, det liksom sliter och drar i livmodern och som det känns som på sidorna av den. Det hugger till ibland. Det blir jag orolig av och tänker att något är fel. Samtidigt ser jag överallt att det är normalt att ha ont i magen och att det typ är växtvärk. Men ibland undrar jag om det ska göra så JÄKLA ONT??!!

Eftersom jag inte blödde vid förra missfallet så är det liksom ingen försäkran med ?att så länge du inte blöder är det ingen fara?. Det kan ju vara fel ändå.

Men ska snart gå och lägga mig, hoppas på att kunna sova och imorgon är en ny dag och då bättre tankar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara E - 4 januari 2018 16:06

Har haft en helt ok dag, illamåendet har varit i schack och min kropp har varit relativt i schack så det har blivit en del gjort idag. Hemmet ser liksom ut som ett bombnedslag eftersom jag inte riktigt klarat av att hålla efter så varje gång jag mår ...

Av Sara E - 3 januari 2018 23:38


Var idag hos en ny läkare på Vc så den förra jag var hos klantade till det med min sjukskrivning, fick ingen hemskickad som jag skulle. Och självklart var ju den läkaren på semester nu. Men nu i efterhand känns det skönt att ha fått träffa en ny läka...

Av Sara E - 2 januari 2018 22:05

Nu var det länge sen jag skrev men har mått så sjukt dåligt i början av graviditeten. Grym trötthet, varit vaken några timmar och sen sovit, och så har det hållt på. Till råga på det så har jag haft otroligt ont i kroppen, min myalgi har blivit påver...

Av Sara E - 14 november 2017 10:41

Vaknade av en sjuk jobbig och verklig dröm igår morse. Drömde att jag fick missfall och blodet forsade ur mig och klumpar. Och mitt bland alla klumpar så låg den lilla embryot. Jag kunde se det. Det var hemskt! Tror jag drömmer så eftersom det delv...

Av Sara E - 11 november 2017 23:39

Idag gick jag in i vecka 7, längtar enormt efter vårat första ultraljudet så jag får veta att allt är ok med bebis där inne. Är lite nojig över missfall och speciellt för uteblivet missfall som jag fick förra gången. Men jag mår annorlunda den här g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards